onsdag 9 februari 2011

VARNING FÖR MY TRENDY PHONE OCH BIT SECURITY!!!!!!

 

Jag vill bara lägga ut ett varnande ord för my trendy phone och ett bit security som sägs vara ett företag som skall bekräfta att vissa e – butiker är seriösa fast dom är lika oseriösa som e-butikerna själva.

Jag varnar för att jag själv har blivit utsatt för lurerier från my trendy phone. Dum som jag var så kollade jag aldrig upp företagets omdöme utan gick efter bit security märket (ja, i detta fall är jag en korkad blondin) och trodde att det betydde ngt. Jag sitter nu och väntar på att få tillbaka pengar från saker som jag beställt, men var tvungen att skicka  tillbaka för den ena var fel och den andra var trasig. Båda var begagnade vilket företaget INTE berättar.

Jag vet att jag kommer inte få tillbaka några pengar för dom har redan, efter tjat från mig sagt att ingen utav mina returer har kommit fram, väldigt enkelt för dem. Falska, jävla idioter!

Här har ni en länk till andra människor som har blivit lurad av detta företag och om ni söker runt lite efter information om bit security så kommer ni, som jag få reda på att det är också falskt. Så jag säger nu så tydligt jag kan HÅLL ER BORTA FRÅN BIT SECURITY MÄRKET OCH MY TRENDY PHONE`S E- BUTIK.

Det finns mer till denna historia,men viktigaste anledning till detta inlägg är att varna och få så många som möjligt att inte råka ut för det som jag och tydligen många andra har gjort.

VARNING OSERIÖST FÖRETAG – MY TRENDY PHONE – VARNING OSERIÖST FÖRETAG!!!!!

Inga kommentarer: