onsdag 6 mars 2013

Hej!

Välkommen till Zandra´s blogg. Denna blogg har haft så många namn och inriktningar att det nästan är pinsamt. Nu gör jag en sådan här 360 igen och måtte alla gudarna slå ner på mig om detta bara är en reaktion från min uppåt fas. Det tänker jag inte tillåta.

Nu kanske det undras vad denna blogg heter och ärligt talat, jag vet inte. Jag hoppas på att det är något som kommer med tiden växa fram. Självklart finns det en mening med denna blogg och det är två. Jag har precis börjat med KBT för hetsätning och jag har även påbörjat, efter många års medicinering, en alternativ behandling för bipolär sjukdom. Det är dessa två huvudpunkter som kommer tas upp i denna, min, blogg.

Jag vill understryka att jag är ingen läkare. Jag har i snart ett års tid självstuderat alternativ till medicin som har visat viss resultat mot bipolär sjukdom och depression. Jag har medvetet valt att göra mig till en försöksperson till dessa alternativ. Allt jag skriver om detta ämne är inget jag rekommenderar utan jag uttrycker endast mina upplevelser, vad lär mig och tror på. Inget annat.

Ett stort välkommen till mig!


 

Inga kommentarer: