tisdag 29 juni 2010

227

Åh gudars vilken fruktansvärd dag! Notering till mig själv: Om ca 1 år framöver... Lova att aldrig mer att hjälpa till när det gäller bygge! Aldrig, aldrig, aldrig!! Jag ger er befogenheten att slå mig i huvudet om jag ens yttrar ett ord om bygge om ett år framöver.

Jag har i stort sett tillbringat hela min dag på olika sådana här ställen:






Fruktansvärt! Panel hit och panel dit. Fönster, dörrar, reglar, skruvar och muttrar. Fruktansvärt! I åtta år har jag mer eller mindre, minst en gång i månaden tillbringat TIMMAR på olika byggvaruhus. Om ni vill veta hur man bygger ett hus så fråga mig...eller gör inte det förresten. Jag orkar inge mer, hatar byggvaruhus. Mitt hatobjekt nummer uno är byggmax. Byggmax är helvetet, om någon vill veta hur det är i helvetet - åk till byggmax!

Så nu raderar jag denna dag i mitt minne och byter ut bilder på diverse byggmaterial med detta:











5 kommentarer:

Miss S sa...

Haha, du är rolig du.. ;)

EmilyStrange sa...

jag vill också radera min dag idag. en jävla gubbe som snodde min energi totalt. gahh!

I huvudet på Zandra sa...

Miss S: :)

Emily: Usch! Jag verkligen ogillar att stöta på energitjuvar. Vilka verkar vara många nu förtiden...undra om dom är som vandrande pinnar? Självförökande...

Jag läste någonstans att om de blir för många utav dem (vandrande pinnarna alltså) så kan man använda dem som foder till sina husdjur, men inte som det enda fodret för det innehåller inte så mycket näring.

Det tycker jag stämmer in utmärkt på dessa idiotiska energitjuvar :)

Hoppas att du snart får tillbaka din energi!

EmilyStrange sa...

Hahaa! Bra idé! jag hoppas innerligt att de där energitjuvarna förgör sig själva på något vis.

jag vägrar i alla fall låta den där gubbstrutten ta mer energi från mig nu. dags att gå vidare o tänka på annat.

god natt! :)

I huvudet på Zandra sa...

Låter som ett par bra ideér!

Natt, natt :)