söndag 27 juni 2010

229


Idag har jag fortsatt med att slipa på min gamla sekretär. Som jag försökte förklara tidigare så var den i 50-tals färgad teak. Inte riktigt min smak. Så nu har jag i en och en halv dag slipat tills jag inte orkade slipa den något mer, då släpade jag fram betsen. Färgen Walnut tänkte jag skulle bli fint (eller det var det enda som jag hade hemma), till min fasa så upptäckte jag att på denna gamla sekretär blev/ förvandlades betsen till samma färgton som den var från början. Alltså 50-tals brun minus det högblanka.

Jag visste inte om jag skulle börja skratta eller gråta, men jag har nu kommit fram till att behålla det så som det är tills jag hittar en bets som jag gillar.

Projekt före:




Projekt mellanlandning 1:









Resultatet får ni se en annan dag. Nu skall jag gå och duscha bort två dagar utav damm.


Love, peace and understanding!


Inga kommentarer: