söndag 18 maj 2008

The Hills.

Det är lite pinsamt att erkänna, men jag har verkligen fastnat för serien "The hills".

Igår när jag surfade runt lite så läste jag en artikel om att denna serie var en reality serie, kan det verkligen stämma?

Ja,ja I vilket fall så är den riktigt bra, trots att den handlar om männsikor som år 10 år yngre än mig.



Igår bestämde jag mig för att jag skulle sluta misshandla min kropp med antingen för mycket mat eller ingen mat alls och det började bra, frukosten bestod utav fil med all- bran och två knäckebröd med leverpastej. Jag har inte ätit något mer sedan dess...förrän nu.

Kladdkaka med grädde. Måste erkänna att jag har känt mig lite snurrig i huvudet och illamående (självförvållat) idag.



I morgon får jag pengar, då finns det inga ursäkter.



Hej så länge!

Inga kommentarer: