söndag 25 maj 2008

Min motivation, rond 2!

Ok, min plan som tidigare utlovat...kommer här:

1, Ändra inställning till träning. Visst, jag är ju inte precis någon person som sitter still, jag har ju hund som behöver sina timmar av promenader, men att göra något mer...kanske bara för och med mig själv. Cykla, kanske? Eller stavgång?
2, Läsa motiverande artiklar, tidskrifter (inga anorexitidningar!)
3, Uppmuntran,uppmuntran och uppmuntran.
4, Hitta alternativ.
5, Absoult inte banta, balans från början till slut(skall söka min balans).

Jag vill tro att detta är rätt logiska punkter, som jag skall klara av.
Jag läste, för inte så länge sedan, en bok som heter äpplen och päron utav Marie Savard och Carol Svec. Om jag inte har blandat ihop den med någon utav det andra tusen böcker som jag läst, så var den riktigt bra...vettig.

Fortsättning följer...

Inga kommentarer: