måndag 26 maj 2008

I dag har jag:




Skrivit e-post till min gode vän i australien.
Varit på möte.
Handlat (mat) tyvärr inga roliga saker kommer innanför mina dörrar, som t ex kläder, hygienprodukter...måste ju äta.

Jag har kommit på ett par saker som jag kan tänka mig att göra (inom motionsgrenen), simma (vid en dold vik) cykla och powerwalking i terräng.
Är det någon som har bra tips på inspirerande musik?

I morgon skall jag: gå 2 km till busshållplatsen och möta upp en vän.
Titta på skräckisar...eller ja en skräckis.
Till sist för att avsluta dagen med lite mer motion, altanen behöver olja.

Jag har planerat att lägga in före bilder på mig och förhoppningsvis efterbilder. Skall bara få någon stackare att ta kort på mig (åh, jag hatar verkligen att bli fotograferad, även då när jag var normalviktig)

Ha en underbar Tisdag!

Inga kommentarer: