torsdag 19 juni 2008

Tänk om:

















Denna tidning är en definitivt, en utav mina favoriter. Det är mycket cottage och simple chic. Så vackert, lite mer bohem och rustic... jag är hemma!

Jag var i stan i dag och mötte en gammal vän, vi fikade på vetekatten. Jag hade med mig min hund så satt vi ute. Vi hade nästan fikat färdigt då...fallande från himlen (trädet som skuggade oss)splash! Fågelskit! Min vän får fågelskit på sin jacka. Jag höll på att kissa på mig utav skratt. Stackars Cissi! Men j-vla vad kul det var och för att inte låta som världens elakaste, så väntade jag faktiskt först på hennes reaktion innan jag skrattade. Men skratta gjorde jag, splash! Hahahahaha...

Precis ovanför oss så var det visst ett fågelbo.













Nä, nu skall jag gå och lägga mig. Tack för i dag, slut för i dag!

Inga kommentarer: