tisdag 24 juni 2008

Ytterligare ett par dagar har gått förbi och vad har jag gjort för att förgylla min vardag?
Mina framtida minnen... när jag sitter i gungstolen och tänker tillbaka på dessa dagar.
Vad minns jag då?

Idag har jag klippt mig. Jag sa till frisören att hon fick fria händer, bara hon inte framhävde mitt runda ansikte. Så här blev resultatet:
Jag var beredd på att bli korthårig, visst jag har inte långt hår nu heller men lite kortare...kanske? Jag skulle gärna vilja visa en "före" bild, men jag har ingen. Som sagt jag gillar inte att bli fotograferad.

En dag... när jag slutat misshandla min kropp, blivit frisk från min sjukdom, så skall jag visa mitt rätta jag. Hela jag.

Här har ni lite bilder från de senaste dagarna, vad jag har gjort m.m.



Jag har alltså målat...plankor i mängder. Det är något att minnas i gungstolen... he he he

På återseende

Inga kommentarer: