söndag 2 november 2008

En hemsk, hemsk film!


Igår så såg jag en hemsk film. Jag rekommenderar ingen att se den.

Den var grym, rent sagt vidrig och den får mig verkligen att hata grupptryck och den mänskliga rasen, jag kan under inga omständigheter förstå hur vi människor kan säga att vi är den överlägsna, alpha ras, när vi kan göra så här mot en människa.

Efter jag hade sett den så mådde jag fysiskt illa och det ända jag kände för att göra var att gråta, att denna film är baserad på en verklig händelse gör inte saken bättre. Jag ångrar att jag såg den, att jag valde att se denna film. Må denna flicka vila i frid.

Filmen heter The girl next door och om ni nu förmodan skulle se denna film, gör inte det, men om ni nu ändå gör det så hoppas jag att det ger er en tankeställare.


Den enda gånger vi människor skall vara i en enad grupp är när vi jobbar mot något bra.



Inga kommentarer: