tisdag 18 november 2008

Se det regnar, se det regnar!

Hua, vilket väder! Man tar ett steg framåt för att åka två steg bakåt.

För att sprida lite värme köpte jag lite citronfromage till min lilla syster och i paketet lade jag ned bad/ dusch figur formad till en liten gris. Den doftade ljuvligt!

Jag skickade också ett sms:

Hej! Det är jag . Citronfromagen! Ville bara tala om att jag och herr grädde sitter på bussen nu, längst bak faktiskt. Ritar små gubbar på sätet. Vilket vi nog inte får, för nu tog Zandra bort pennan från oss. Jaja… vi får väl lipa åt busschauffören i stället då. När är vi framme?

Syrran svarade tillbaka med ett skratt, jag får ta det som att hon gillade mitt försök till att sprida lite kärlek och värme.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha=) Jaa, det var ett riktigt roligt mess!