söndag 19 juni 2011

Innan jag dör…

 

Så vill jag:

  • Ta körkort.
  • Besöka Irland, Island, Italien, England, Frankrike…
  • Göra färdigt badrummet.
  • Köpa en mindre gård och bli så självförsörjande som jag kan.
  • Lära mig latin, italienska, franska…
  • Har levt med många friska och härliga djur.
  • Har haft mina nuvarande vänner med mig.
  • Umgås med en massa inspirerande och positivt givande människor.
  • Åkt på många bilresor.
  • Skämt ut mig en massa gånger.
  • Utmanat mig själv så ofta jag kan.
  • Skrattat mer än gråtit.
  • Lära mig allt, om allt jag vill.
  • Leva efter mitt hjärta, ingen annans.
  • Måla en massa fula tavlor.
  • Skriva massa böcker, men en helt färdig.
  • Ge mig själv en massa beröm och hela kläder.
  • Göra massor utav collage över mina drömmar och planer.
  • Se träden istället för skogen.
  • Äta tårta klockan tre på natten.
  • Ha en massa pyjamas partyn.
  • Besökt flera festivaler…Ängsbacka…Peace & love
  • Ta mera kort med kameran, lära mig att fota.
  • Gå många kurser.

Detta är min lista, som jag hoppas kommer fyllas på. Hur ser eran ut?

Inga kommentarer: