måndag 11 juni 2012

Om vi skall vara helt ärliga...

och det skall man.

Så tänker jag släppa på allt nu, allt förutom hela mitt namn.  Jag skäms inte för den jag är, det är inte därför jag inte berättar hela mitt namn, jag vill bara inte att vem som helst skall veta vem jag är. Jag skriver inte denna blogg för att jag vill bli känd, definitivt inte. Jag skriver denna blogg för att fortsätta mitt arbete med att förstå mig själv i min sjukdom. Jag skriver denna blogg för att kanske, kanske jag kan få någon annan i min situation att må lite bättre och jag skriver denna blogg för att få utlopp för de ämnen som jag brinner så mycket för!

Jag är bipolär. Jag har en borderline personlighetsstörning. Jag brinner för djurens rätt, naturmedicin och rättvisa i vardagen. Jag brinner för att förstå människans psyke, allra mest mig själv.

Inga kommentarer: