tisdag 16 september 2008

Jay Leno.

På Jay Leno show fick jag för ett par dagar sedan reda på, att forskare har nu tydligen kommit fram till att människor som tänker mycket, äter mer.
Så... för min del är det dömt?
Jag är en grubblare, har alltid varit och vill alltid vara det. Utan mina djupa filosofiska och ytliga, nästan korkade (jag skrev nästan) tankar och grubblerier, skulle jag inte vara... jag.
Men jag vill inte heller vara storlek större.
Tänk om det vore så lätt. Sluta tänk och tappa kilon!

Hahahahaha... Forskarens ämnesområden måste börja sina om man forskar sådana triviala saker.
Vad då? Har vi löst aids och cancer frågorna och sjukhus sjukan, den är alltså också fixad? Jag menar eftersom man har råd att lägga ned pengar på sådant, när det finns hunger, våld och obotliga sjukdomar i världen. Inte konstigt att människor (inkl mig själv) är så kroppsfixerade.

Inga kommentarer: