tisdag 23 september 2008

Kläder för väder.


Jag behöver nya kläder. Jag har inte köpt något nytt i klädväg på minst 2 år, det borde vara inte mer än rätt att jag skall få köpa lite kläder?
Lite frågor dyker upp i mitt lilla huvud...
  1. Vad behöver jag?
  2. Vad vill jag ha?
  3. Vart skall jag köpa dessa kläder?
  4. Finns det i min storlek?

Mode är ju inte riktigt min grej. Kläder skall sitta skönt och kännas bra, sen är det i för sig aldrig fel om kläderna är fina.Jag hatar att köpa kläder!

Det är nog bla därför jag nästan aldrig köper kläder. Det finns inget (nästan inget) som faller i min smak och skulle det dyka upp något jag (kors i taket) gillar, så finns det väl inte i min storlek eller så kostar det alldeles för mycket.

Jag är ledsen...eller det är jag inte, men jag förstår inte nöjet med att betala 1000 kr för t-shirt som det ändå kommer hända något med, så att man inte kan använda den.

Nä, jag får väl ta mitt bittra arsle och gå och kolla i någon katalog.

Godnatt.



Inga kommentarer: