torsdag 8 september 2011

2011-09-08

 

2011-09-07

Kl. är 15:38 och min mobil piper till. Ah, ett meddelande från Charlie, trevligt!

Har ett förslag….. Om du kan… gå promis nu strax sen lämna vid typ 13.39 tiden o sen kidnappar jag dig till en hemlig destination o återlämnar dej till inka runt 23.30-00.00

Sådana här meddelande är aldrig bra. I alla fall om Charlie är involverad, då kan man hamna i Timbuktu om man inte är försiktig och 19.39… Vad är det för jävla tid?!  Ler med tungan ute

Efter mycket messande och övertygande från Charlies håll, att det var inget farligt, bara jag hade rena underkläder och strumpor så skulle allt gå fint. Jag var fortfarande inte övertygad när jag sa ja, men livet är till för att levas och innan klockan slog 19.39 så var vi på väg. Överraskning var bio och inte vilken biofilm som helst utan den film som jag har tidigare, med understrykning, påpekat att jag endast kommer se hemma. Med en rulle toalettpapper. För filmen verkade vara en riktig snyftare och det var den. Flera gånger försökte tårarna smita från tårkanalen och lika många gånger fick jag mota tillbaka dom alternativt snabbt torka bort dom.

När jag kom hem var jag mentalt och fysiskt slut. Denna natt sov jag 8 ½ timmar, det är det längsta jag har sovit på flera år.

Filmen - Jag saknar dig.

Idag har jag suttit framför datorn i stort sett hela dagen, mina ögon svider och jag börjar få ont i ryggen så nu åker spikmattan fram, därefter bok och sömn.

Sov så gott!

Inga kommentarer: