söndag 11 september 2011

Dagen då världen förändrades.

 

z216843492

Det är den 11/9 idag eller 9/11 som dom säger i USA Jag tror inte att det har undgått någon. På tv så säger de att detta är dagen då världen förändrades. 2762 människor förlorade sina liv denna dag, för 10 år sedan.

Massor utav människor har dött sen dess, människor dör varje dag pg a sjukdom, krig, ålder och olyckor, men denna dag och dagar som då Hiroshima hände eller Titanic sjönk så blir allt extra påtagligt. I alla fall för mig.

I dag skall jag fira. Jag skall fira mig själv, för mina nära och kära. Jag skall fira för alla som lever, levde, överlever och det skall jag göra genom att göra mitt liv, till mitt liv. Jag skall göra mitt liv så bra att när jag tittar tillbaka på ålderns höst så skall jag kunna säga – Fan, vilket underbart liv jag har! Vad jag tycker om mig själv och alla som jag har förunnats att ha i mitt liv.

Inga kommentarer: