söndag 4 september 2011

Allvarligt talat!

Vad var det för jävla IDIOTER som hjälpte Hitler. Allvarligt talat, jag skulle hellre dö än att låta mig ledas utav en sådan människa. Jag skulle aldrig kunna leva med mig själv. Gå emot något som jag tror, tycker, känner är fel. Aldrig! Just nu visas pianisten på kanal 8. Jag vet att detta har hänt, tusentals av människor fick uppleva helvetet, säkert värre än helvete och det är viktigt att detta kommer ut. Att dessa människor historier berättas om och om igen. Detta skall aldrig glömmas, men jag är ledsen att säga det, jag måste byta kanal. Jag mår illa och jag blir så arg över att detta har hänt, hur människor kan bete sig så här?  Det är obegripligt! Hur kan/ kunde dom leva med sig själva?! Jag säger det och kommer alltid säga det – Djur är (oftast) klokare än oss människor och jag skiter fullständigt i att vissa tror att vi är den överlägsna rasen. Det är vi inte, vi är korkade!

Ja, jag är upprörd!

Ville bara få ut mig detta. I morgon kommer jag berätta vad jag har ägna mig åt denna helg.

Inga kommentarer: