torsdag 4 november 2010

Dagens check.

Känsla: Har börjat somna nån timme tidigare på natten, det märks för jag har vaknat utav mig själv de senaste dagarna. Är nog igrund och botten natt människa, men det är inte bra för kroppen så istället för att lägga mig runt halv fyra på morgonen så har jag lyckats släcka lampan vid halv två.

Gjort: Allt som tillhör morgonen.

Gör: Funderar på frukost, funderar på vad jag skall göra idag, vad är viktigast, lyssnar på tv

Planer: Förbereda inför morgondagens besök hos läkaren, papper skall fixas. Jag har några små saker kvar att måla, solen skiner ta en riktigt låååång promenad.

Bästa: Solen skiner, efter gårdagens tunga nyheter var jag verkligen på väg att ge upp livet. Jag har gett det många chanser, är ingen bra på nedslag det har varit alldeles för många, men jag ger det en chans till. Till mars.

I behov utav förändring: Jag.

Inga kommentarer: