onsdag 8 september 2010

Det handlar om att vara trygg.

Moderna försäkringar har en reklamfilm som går nu på tv. Filmen går ut på att man skall känna sig trygg och det kommer man göra om man väljer deras företag. Mycket möjligt, men i vilket fall....Deras reklamfilm gav mig att en aha upplevelse. Jag går runt med lite obesvarade känslor för tillfället och jag har aldrig nog riktigt tänkt det så här, men i morse så funderade jag mycket på vilket håll jag ville att mitt liv skall leda, så som jag så ofta gör.

Av en slump så hörde jag denna reklam snutt, vad personen i filmen sa om trygghet och jag kände självklart! Det är ju självklart! Det är inte vart jag vill att livet skall leda, utan det handlar om känslan. Det jag skall fundera och jobba på är att försöka få det jag inte vet till svar och sen jobba på att bli trygg. Inget annat är viktigare.

Här är reklamfilmen om någon vill se. Vill tillägga att jag är inte ute efter att göra reklam åt dessa. Om det är några jag vill göra reklam för så är det Sveland djurförsäkringar. Har haft dem i många år och är fortfarande väldigt nöjd J

http://www.modernaforsakringar.se/Om-oss1/Mediarum/TV-reklam/

Inga kommentarer: