tisdag 14 september 2010

I morgon.

Vanligaste är väl att man äter för att överleva.

Jag äter mig själv till döds. Jag har precis hetsätit. Jag har ätit, jag har tryckt i mig mängder för att trycka ned ångesten, smärtan, allt det jag känner, det jag vet, men vill inte veta. Det jag jag tror mig veta, men kanske inte är sant. Jag har ätit så mycket att det gör ont i hjärtat, bokstavligen. Det känns som att fettet som jag tryckt i mig kommer göra att mitt hjärta att spricker.

Tyck inte synd om mig. Kom inte med goda råd. Gör inget. Låt mig bara få sitta här och skämmas. Jag reser mig upp igen.


 

Imorgon.

1 kommentar:

Miss S sa...

Man behöver inte skämmas och tycka synd gör jag inte. Det är bättre att notera vad man gjort och tänka att man ska välja annorlunda nästa gång och berömma sig själv för de gånger man väljer rätt...