söndag 12 september 2010

Natt snack.

Jag vet att jag har ett par olika egenskaper, dåliga som bra. Många som jag behöver jobba bort och många som jag behöver jobba fram, men det finns en sak som jag verkligen, verkligen måste göra något åt, så fort som möjligt. Snarast! Nu!

Misstro mig inte, jag har faktiskt gjort en massa saker. Jag har försökt att radera bort detta, inte bara en gång eller två gånger utan TRE hela gånger. Det längsta jag har lyckats med att hålla mig borta är en vecka. Jag har satt ett ex antal tim gräns som jag får vara inne/dag. Jag har gjort en massa saker. Faktiskt.


 

Jag måste verkligen avgifta mig själv från facebook.

2 kommentarer:

Miss S sa...

Kanske kan man börja pyssla med något annat istället, sticka, rita, promenera, cykla, studsa studsmatta, leka kurragömma? Ja inte vet jag...

Jag skaffade karl, det funkar hyfsat iaf ;)

I huvudet på Zandra sa...

Javisst, så fort jag hittar ett jobb så kommer allt detta inte vara lika viktigt. Annat kommer bli viktigare :)