fredag 3 september 2010

I dag är det en ny dag.

Bild.

Snart är hösten är. Hösten kan vara riktigt fin, alla årstider kan verkligen vara riktigt fina, men jag är i grund och botten en sommar tjej och jag undrar. Var sommaren verkligen här? Det känns som att den var här på en fikapause och så poff så var den borta och nu är hösten här.

Fast jag måste erkänna att idag känner jag för hösten. Idag så känner jag lite förhoppningar och spänning inför hösten. Den är inte här ännu och allt möjligt kan hända.

Jag känner längtan efter

  • Fina färger på träden
  • Långa skogspromenader med hundarna
  • Dricka te, varm choklad och prata om livet med mina vänner
  • Få svar
  • Varma, mysiga, bylsiga kläder
  • Goda höstgrytor
  • Svamp plockning
  • Bärplockning
  • Hemgjord soppa
  • Skriva
  • Sjunga falsk till spotify
  • Klippa och klistra
  • Rensa
  • Måla
  • Få vara glad


Ha en fin dag!






2 kommentarer:

Miss S sa...

Vilket inspirerande inlägg!

I huvudet på Zandra sa...

Vad kul att du tycker det!! Jag kände mig extra inspirerad denna morgon :)