tisdag 28 september 2010

Ensam eller inte, det är frågan.

I bland, inte allt för ofta, men ibland så avundas jag er med partner och familj. Fast oftast så känner jag mig faktiskt glad över att inte ha någon egen familj, det är skönt att kunna komma och gå som jag vill. Inte behöva ta hänsyn till någon annan. Visst det finns nackdelar också som att man blir fruktansvärt egoistiskt när det gäller ens egna tid och ibland saknar jag att veta att man (jag) är saknad och får sova brevid någon som man har speciella känslor för.

The hardest thing is to love someone and let them love you back.

Men inte idag.

Idag var jag så glad över, att jag har verkligen lyxen att inte behöva bry mig om någon annan än mig själv. Så det så.

3 kommentarer:

Bella sa...

Ja, det är konstigt det där. Hur man ibland bara orkar med sig själv. Förstår inte folk som har barn. Hur orkar de?

Miss S sa...

Ja det finns verkligen fördelar med att vara själv och ibland kan man sakna det väldigt mycket. Så passa på och njut =)

I huvudet på Zandra sa...

Bella: Det undrar jag med! Fascinerande!

Miss S: :) Det skall jag göra!