måndag 27 september 2010

Hatar moderaterna.

Jag har tröttnat. Jag är så trött på att må så här, vara så här. I dags läget så finns det verkligen ingen mening med mitt liv, det gör verkligen inte det. Ärligt talat.

Dagarna bara rullar på samma slentrianiska sätt. Jag kan sysselsätta mig med massor. Jag har all tid i världen på att göra både mitt kök och sovrum jätte vackert. Jag har all färg som behövs och jag kan lätt få tag på material till hyllor och sånt, men till vilken nytta? Jag kan ändå göra det i morgon. Jag har inget för mig imorgon.

Tro vad ni vill, men jag vill verkligen jobba. Jag har jobbat så hårt för att få rätt till att jobba. Vet ni jag är så trött på allt, ångesten, meningslösheten att jag orkar inte ens avsluta detta jag vill skriva för det är ändå ingen som kommer förstå. Jag hatar att må så här, jag hatar att jag skriver att jag mår så här.

Hela mitt liv är lögn och rätt så meningslöst. Jag skall göra ett sista försök till att få ett liv som jag förtjänar. Jag förtjänar faktiskt att få leva med så lite ångest som möjligt. Jag förtjänar att få känna mig gladare. Jag förtjänar att få den hjälp jag vill ha, inte att någon löser mitt problem. Det har jag aldrig bett om och skulle aldrig be om, men att få hjälp så att jag kan hjälpa mig själv att lösa mitt problem.


 

Och jag hatar moderaterna och jag håller verkligen inte med alla er som röstat på moderaterna. Jag dömmer inte, alla har rätt till sin åsikt, men jag håller verkligen inte med.

 

2 kommentarer:

Bella sa...

Tyvärr så bor jag ju med en som har röstat på dem. Men har gjort det klart för honom att jag inte alls håller med om deras politik. Så det så.

I huvudet på Zandra sa...

Hahahaha...Ja som sagt alla har rätt till sin åsikt. Jag dömmer inte, man måste rösta utefter det som är rätt för en själv och sina egna ideologier.

I mitt liv, i den situation jag är i och det jag tror och står på/för så är moderaterna så långt ifrån mig som man kan komma :)