måndag 30 augusti 2010

Pain, glorious pain!

Bild.


Jag måste bara få säga det. Att träna, att se människor som svettas och verkligen kör järnet får mig att känna en sådan längtan att själv köra järnet. Att cykla i 190 blås, i timmar tills jag inte kan känna något annat än smärtan i mina ben och inte kan se något annat än svetten som rinner ned från min panna. När jag är färdig vill jag känna att jag lever. Att puscha sig (mig) själv till max.


Smärta, svett och att köra slut på mig själv, fysisk, vore helt j-vla underbart!


2 kommentarer:

Bella sa...

Det är underbart! Att man känner hur stark man faktiskt är, det är den bästa känslan av dem alla. =)

I huvudet på Zandra sa...

Exakt! Det är just det jag också ute efter, att få kontrollen på kroppen, känna att man klarar mer än vad man tror. Tack för din kommentar :)