lördag 14 augusti 2010

Resa bort.


I morgon åker jag på en välbehövlig semester. I bara fyra dagar, men jag är otroligt glad för det lilla. Oavsett om man jobbar, är arbetetlös eller skjukskriven så behöver man minst (och det är verkligen minst) komma bort från sitt hem, sin stad, sitt län åtminstonde en gång om året. För när man kommer hem så har man fått sett nytt, andas nytt, upplevt nytt och det gör att man får inspiration, energi och lust.


Så mina vänner... nu åker jag iväg ett tag. Jag skall handla, åka bil, gå på långa promenader med hunden på ställen som jag aldrig varit förr, äta god mat, träffa släktingar från danmark, njuta av varenda minut (hoppas jag) och så skall jag handla lite till. Men först skall jag...


Packa, baka, ordna för katten, städa, följa med vän, se en film med vän, laga mat inför idag, imorgon och till resan.


Ha en underbar vecka, så hörs vi!

3 kommentarer:

Miss S sa...

Hoppas semestern var lika givande som du önskade att den skulle bli, jag är hemma igen, efter 3 låååånga veckor i Spanien.
Kramelikramens kram

I huvudet på Zandra sa...

Välkommen hem! Hoppas att du hade någolunda trevligt? Semester var välbehövlig, men jag gjorde verkligen inte det bästa utav den.

Miss S sa...

Jag glömmer bort att gå tillbaka och läsa svaren men nu kom jag ihåg. De första fem dagarna var okej, sen ballade det ur men vill helst inte skriva om det här.

Hoppas du njöt litegrann iaf, tråkigt att du blev sjuk vid hemkomsten dock...