tisdag 24 augusti 2010

Skit sportföretag!

Är lite irriterad. Jag har kommit på att jag är långsint, men det är inte därför jag är irriterad. När jag var på min lilla mini semester så tillbringade jag lite tid på ullared, med förhoppning på att göra lite fynd. För det första så måste jag säga fy farao vad mycket dåligare detta ställe har blivit sen jag var där sist, men fortfarande det är inte därför jag är irriterad, jag ville bara säga det. Nä, jag är irriterad för jag har nu en längre tid letat efter bra sportkläder. Jag vill börja röra på mig och jag vill köpa bla bra sport bh, byxor och tröja. Det finns massor utav snygga och bra sportkläder, men utav en väldigt bakvänd anledning så finns det inte i större strl.

Jag undrar...Rätta mig om jag har fel, men är det inte större människor som verkligen skulle behöva dessa kläder. Jag vet att man kan röra sig utan kläder från intersport och stadium, men jag behöver en bra sport bh, mina bröst är stora och det är fruktansvärt obehagligt att göra hopprörelser och springa i en vanlig bh och bara för att jag är stor så betyder det inte att jag kanske också vill ha snyggare sport kläder än joggingdress, cykelbyxor och t-shirt från 80-talet.

Jag kanske också vill för stunden inbilla mig själv att jag kommer bli mer hälsosam med dessa snygga jazzbyxor från adidas eller egentligen så behöver det inte vara från något speciellt märke. Det spelar ingen roll för det finns inte större strl i något märke, inte ens i ullared.

Just nu så är jag lite halvkrasslig så det blir ändå inte så mycket så skuttande för min del, men jag skulle gära vilja börja med det när jag mår bättre.

Har jag missat något? Finns det en affär som säljer bra sportbh:n, sportkläder för större människor utan att kosta mer än vad adidas gör (vilket brukar vara vanligt i sådant fall ex. Miss Mary of sweden)?

2 kommentarer:

Miss S sa...

Ellos har alltid schyssta grejer men man brukar få leta runt lite, med där har jag sett det mesta för större människor..

Det har inte varit så lugnt men jag börjar nog hitta den där inre friden nu och det är skönt att känna den och roligt att det märks också =)

I huvudet på Zandra sa...

Det kan jag hålla med om, men deras sport bh:n sucks! :)

Det gör det! Härligt! Jag är så glad för din skull :D