onsdag 25 augusti 2010

Today is today.

Jag är full utav jävlar anamma för tillfället och det är bra. Det som är mindre bra är att mitt fysiska jag orkar inte samma fart, men jag tar en sak i taget, vilar och sen fortsätter jag. Alla som känner mig vet att jag råkade ut för en väldigt, otroligt, fruktansvärt, jobbig händelse i början utav sommaren. Denna händelse har satt riktiga förjävliga spår. Jag har aldrig känt sådan besvikelse och frustration som jag känner när jag tänker på det som hände. Hur jag kämpat i så många år och hur jag nu får slåss för något som var färdigt.

Detta går verkligen i perioder, men just nu känner jag att jag får mig för fan kämpa tills någon jävel lyssnar på mig, ser vad jag har gjort och tror på mig. Att det blev som det blev är inte mitt fel, men jag har lärt mig att när det gäller...alla områden faktiskt, så skall du kunna mer än personen du går till. Du skall kunna det lagliga, deras arbetsuppgifter, det administrativa, det ekonomiska, du skall kunna allt denna person skall kunna och mer. SKRIV INTE PÅ NÅGOT - förrän du VERKLIGEN vet vad du ger dig in på. KRÄV ALLTID skriftliga svar, för ord betyder INGENTING. Med andra ord...Var förberedd, förbered dig på det värsta, förvänta dig inget och ge inte upp!!

Det är helt självklart att man har perioder då man känner hopplösheten och man gör inget, men när du känner den där jävlar anamman- fighta!

Nu skall jag vila, sen skall jag fortsätta fighta.

Ha en fin dag!

4 kommentarer:

Miss S sa...

Lycka önskas i fighten som förhoppningsvis blir fred till slut..

I huvudet på Zandra sa...

Tack så mycket! Skall göra det :)

EmilyStrange sa...

det låter bra! kämpa på :)

I huvudet på Zandra sa...

Tackar :)

Jag skall göra det, idag är det bara extra svårt att tro på mig själv, men det kommer :) Tack.