torsdag 7 oktober 2010

Då jävlar!

Jag vaknar upp och vet vad som skall göras. Kort efter uppvaknandet förändras mina planer, inte utav mig, utan utav personen jag skall tillbringa dagen med. Några saker utav den redan förbestämde planen får vara kvar. Den viktigaste utav allt. Hårfärg.

Jag har tittat mycket på denna...


Och

Jag har tittat mycket på denna...



















Mellan alla ändrade planer så försökte jag fästa min blick på div. hårfärger som flög förbi, men nej. Jag kan inte bestämma mig. Skall jag fortsätta vara blond eller skall jag bli rödhårig igen? Jag är så fruktansvärt veeeeelig!

Jag kunde inte ens bestämma mig för om vi skulle köpa hem pizza till middag. Hallå? Behövs det ens bestämmas??! Det är ju självklart!


Om någon är nyfiken så åt jag fiskpinnar och potatismos till middag, men imorgon! Då jävlar köps det pizza!

2 kommentarer:

Miss S sa...

panering med fisksmak menar du :P
Ha ha, det skulle min lärare veta som är så skenhelig om att köpa fisk... men jag är nog fan den enda som vågar stå för att jag inte köper "rätt" fisk jämt iaf, de andra bara bockar, jakar och är skenheliga de med :P

Lycka till med färgen, oavsett vilken det blir så är du alltid fin =)

I huvudet på Zandra sa...

Jag måste erkänna att jag är inte heller så duktig på det där med rätt fisk eller inte, men det stod något på pakete att det var rätt fiskat. Alltid något även om det stämmer eller inte :D

Tack så mycket, du är så snäll!