måndag 18 oktober 2010

Dagens Check.

  • När det gäller andra kan jag se på saker och ting ur alla möjliga vrår och vinklar, men när det gäller mig så är allt svart och vitt.
  • Jag skulle aldrig säga, antyda eller betee mig som att jag är bättre än någon annan, men jag tänker ofta det. (Jag vet att det handlar om min egna osäkerhet)

Det är två saker som jag kom underfund med på promenaden igår. Så nu vet jag vad jag har att jobba på.


 

Känsla: rastlös, ekonomisk – ångest, vill bitch slappa mig själv till liv.

Gjort: Skickat några mail, gett djuren mat

Gör: Ingenting

Planer: Bauhause, promenad med hunden, måla, städa,

Bästa: Alla lever och mår bra.

I behov utav förändring: Min degiga hjärna.


 

Dagens affirmation - Människor befinner sig inte där hennes skor står, utan där drömmarna finns. ...

Inga kommentarer: