onsdag 20 oktober 2010

Dagens check.

Känsla: Delad, men övervägande bra.

Gjort: Rört till hela mitt hem för att det till slut skall bli ordning. Gett djuren mat, ätit en halv frukost.

Gör: Tittar på tv

Planer: Måla, betsa, sätta upp en bokhylla, städa.

Bästa: Snart är det helg. I morgon skall jag träffa en fin vän.

I behov utav förändring: Självförtroendet! Göra mina drömmar till verklighet.

Gudars, vad svårt det var att vakna imorse. Jag skulle behöva en strålkastare i sovrummet, det är så grått och mörkt ute att min kropp vet inte om det är morgon eller om det fortfarande natt. Är verkligen inte en höst människa, även fast färgerna på träden kan vara fina.

2 kommentarer:

EmilyStrange sa...

vad har du för djur? kan du inte lägga upp lite bilder på dem ;)

I huvudet på Zandra sa...

Visst kan jag det. Jag har tre hundar, fem om man räknar med syrrans hundar som bor här med jämna mellanrum. En vaktel och en katt. Lägger upp bilder senare idag :)