lördag 16 oktober 2010

En trevlig fredagskväll!

Hemma från filmen, är helt slut. Jag tyckte filmen var bra, men jag känner att jag skulle behöva se den igen för min biopartner är en babbel maja J och jag skall läsa boken igen.

På vägen hem så köpte jag Lincals havrebollar, det gör jag aldrig mer, fy vilka torra och äckliga bollar. Det är mer än tre veckor innan dom skall gå ut och dom smakar som dom är minst tre veckor över slutdatum. Jag vet och vill påpeka att dessa bollar brukar faktiskt vara goda, men denna gång var dom inte det och jag vet inte om jag vågar köpa dom igen. Jag har släng dessa för det gick inte att äta dom. 30 kr åt sjön, thank you very much. Jaja, mina bilringar blir det i alla fall inte fler utav J

Det är helt underbart att veta att helgen inte är över, men nu är det sovdags, godnatt med er!

Inga kommentarer: