lördag 16 oktober 2010

Dagens check.

Känsla: Riktigt bra.

Gjort: Morgonsaker, sen ingenting...tittat på tv.

Gör: Äter frukost.

Planer: Hjälpa grannen, sen absolut ingenting...kanske titta på tv eller läsa en bok.

Bästa: Åh, så mycket!

I behov utav förändringar: Läs alla mina i behov av förändringar så hittar ni (jag) vad som är i behov utav en förändring + lite till J

Efter bion igår så åkte vi hem till min vän. Hemma hos henne satt hennes vän och väntade på oss. Dom skulle ut och festa lite senare, jag kunde inte följa med eftersom jag har djur som behöver komma ut och kissa lite då och då, så blir det lite uppoffringar man får göra och denna gång fick jag välja bio eller festa. Jag valde bio (börjar bli riktigt gammal), men fick vara med en stund på deras förfest. Jag är så glad att jag valde bio, att jag aldrig lär mig. Min vän och hennes vän är helt galna. Jag ljuger inte, jag har känt Charlie (min vän) sen vi gick i 5:an och denna tjej har mer personligheter än någon annan jag har träffat. Om folk tycker jag är snurrig så skall dom träffa min vän Charlie, men hon är snäll och jag tror att hon vill de flesta väl och det är väl det viktigaste.

Snart skall jag hjälpa grannen med ett par saker, sen ska jag fortsätta min dag som jag har tillåtit mig själv att göra absolut ingenting och inte känna ångest över det. Som sagt... en totalt förslappad dag, som detta inlägg.

Ha en fin lördag!

Inga kommentarer: