måndag 11 oktober 2010

Två saker.

Varför finns det inga vanliga koftor längre? Antingen slutar dom under brösten eller så är dom kort/ trekvarts armade. En vanlig enkel kofta, gärna med knappar, orange eller plommon. Skall det vara så svårt??!

Igår strax innan jag somnade så fick jag en känsla utav förståelse. Ni vet när man säger: När en dörr stängs, öppnas en annan. Det menas på ett ungefär så här: Att om en plan går åt stöpet så öppnas det en möjlighet till något annat. I alla fall, så kände jag i hela kroppen att det är självklart, så enkelt, så logiskt och skönt att veta. Varför ser jag detta inte lika klart...eller inte alls, när jag har min neråt period. Det är mycket som inte är logiskt då och jag blir inte klar (logisk) förrä jag är uppåt igen. Nu kanske inte ni förstår något, utan jag skriver detta mest för min egen del. Något jag bara funderar på...


 

3 kommentarer:

Miss S sa...

Jag har köpt en jättefin kofta från Ellos, den är brun och lång och helarm, men kostar iofs 499:- men jag hade 50% rabatt så det var ju perfekt och den fanns i fler färger =)

I huvudet på Zandra sa...

Ja du hade tur du :D

Skall kolla på Ellos, tack för rådet!

EmilyStrange sa...

det är klart jag förstår vad du menar. tror alla upplever det lite så, även om du kanske upplever det mer extremt med tanke på din "personlighetsstörning". men ta tillvara på de insikterna du får när du har dina toppar, skriv ner dem och försök sedan påminna dig om det positiva och bra du skrivit upp när du är nere. det hjälper iaf för mig :)