måndag 4 oktober 2010

Dagens check.


 

Känsla: Sovit alldeles för lite, hetsätit alldeles för mycket. Det är måndag - ändring. J

Gjort: Vaknat, gett djuren mat.

Gör: Skriver detta och funderar på vad jag skall göra idag och vad jag vill ha gjort.

Planer: Frukost, lång promenad i skogen med hunden, måla färdigt kök. Gärna påbörja sovrum, men kommer nog rensa böcker istället.

Bästa: Att solen kikar fram...lite, men dock kikar fram och jag mår och har mått relativt bra nu i ett par dagar. Skööönt.

I behov av förändring: Mycket, men jag börjar med att måla och rensa böcker.


 

Jag skall erkänna, jag har snott denna lista nästan rakt av från en blogg som jag läser. Idag så fick jag känsla utav att den är så bra att jag skall göra en egen.

2 kommentarer:

Miss S sa...

Gillade listan och förändringen som påbörjats på bloggen diggas också, alltså två tummar upp ;)

I huvudet på Zandra sa...

Tackar så mycket!