torsdag 21 oktober 2010

Jag är så förälskad att det gör ont I magen.

Okej, jag kan inte ljuga längre. Jag är kär, äckligt uppöveröronen förälskad i denna man




 

Jag har jätte svårt att sova på nätterna och det var just en sådan natt som jag råkade slå på kanal fem, lagom till att serien som han är med i skulle börja. Mitt hjärta smälter och jag mår illa, så kär är jag i honom. Självklart vet jag att det är karaktären jag är kär i, men utseendet är minst lika skyldigt till min gå – på – rosa - moln kärlek. Detta underlättar inte mina sömnvanor, för varje vardag kl 01.50 på kanal 5 måste jag se det...Honom. Jag vet att detta är urfånigt, men så är det. Jag är kär i en karaktär som bara finns på film och i en persons utseende, en människa som jag aldrig någon sin kommer få träffa och det är olidligt underbart!

Bild1

Bild2

Bild3

Inga kommentarer: