onsdag 6 oktober 2010

Färgernas underverk!

Mina ben spritter, energin och fantasin är på högvarv. Med min första uppåt gång på länge, då upplever jag energi, rastlöshet, det kryper i hela min kropp och jätte mycket glädje med en nypa ångest. Jag vill göra allt och jag vill göra det, NU!

Så medans jag planerar allt jag vill göra och skall göra idag. Så har jag påbörjat två av dagens projekt, jag tänkte även äta frukost och läsa på mera om mitt nya intresse. Färganalys, alltså vilka färger jag passar bäst i. Är jag höst, vår, vinter eller kanske sommar?

Jag är inte så jätte intresserad utav smink och mode, men ibland och speciellt när jag är uppåt så känner jag att det skulle vara lite kul att känna sig lite fin då och då. Vad vore inte bättre då om man hittar en bra hårfärg och förvandlar garderoben med kläder och färger som framhäver mina fördelar. Så även fast jag inte orkar bry mig så kan jag se bra ut, för illusionen med rätta färger kommer hjälpa mig med det. Eller? J

Hitills har jag kommit fram till att jag är en höst. Det är spännande, för ju mer jag läser om det, ju mer känner jag igen mig och inser att fan, boken har rätt. Jag är så fånigt inspirerad att sätta igång, så nu tänker jag inte sitta här något mer. Har ni några frågor om detta så fråga gärna. Jag lovar att försöka svara, men vill påpeka att jag är amatör J

Ha en fin dag.

4 kommentarer:

Miss S sa...

Låter spännande, du får gärna tala om vad boken heter =)

Skönt att du har glada känslor i dig =)

I huvudet på Zandra sa...

Boken heter vacker med färg, den är riktigt gammal och jag har inte hittat en senare upplaga. Fast det är väl bilderna jag stör mig på, sååå tidig 90-tal :P

Tack så mycket. Det är riktigt skönt att känna igen mig själv igen :)

Miss S sa...

Ska kika efter boken, tack =)

I huvudet på Zandra sa...

Ja gör det och om du inte hittar den så kan du få låna min gamla nedkluddrade bok :)