tisdag 12 oktober 2010

Det här är lite sjukt. Det har blivit lite väl långa inlägg den senaste tiden och egentligen kanske inte så roliga inlägg. Det är konstigt för jag mår ju bra och det händer en massa roliga saker just nu. Eller ja...massor och massor, men det sker saker. Jag rör mig framåt och närmar mig, steg för steg till mitt papper som ger mig rätt till att arbeta. Woo- hoo!

I Fredags så fick jag ett meddelande på fb från en vän som jag varken har hört eller sett på ett tag. Hon skrev att jag skulle gå ut och kolla i brevlådan, för att det skulle ligga en överraskning där. Nu snackar vi om kl 23-23,30 på kvällen. Min brevlåda ligger ca 100 meter från huset, det finns inga lampor och vildsvinen har kommit tillbaka. Jag blev jätte glad över att min vän har svängt förbi för att lägga en liten överraskning i min brevlåda, men utan en elpistol så går jag inte ut och speciellt inte till brevlåda som ligger 100 meter utanför viltstängslet, i kolsvart mörker. Nej.

Min första promenaden på morgonen rörda sig mina fötter raka vägen till brevlådan.

2 kommentarer:

Miss S sa...

Vad gulligt av henne =)

I huvudet på Zandra sa...

Det var det verkligen :)