tisdag 13 juli 2010

213

Vaknade upp skitförbannad!

Jag är så fruktansvärt arg på orättvisor.

Jag är så fruktansvärt arg (och trött) på min familj som inte gör annat än att bråka och bryter löften hit och dit. Beteer sig som riktiga puckon!

Jag är så fruktansvärt arg på min kompis som felbehandlar sin hund, vägrar att inse det och vill absolut inte ta till sig det.

Jag är så arg på mig själv, som inte säger mera eller är mer bestämd på att inte täffa henne med sin hund. Att man alltid skall göra saker så mycket svårare bara för att man gillar personen, men inte hennes handling.

Jag är så fruktansvärt arg på mig själv som bara klagar och misshandlar mig själv istället för att göra något åt detta. Att bestämma sig och följa det jag har bestämt mig för.

Jag är så fruktansvärt arg!

...och jag råkade slå i min katts huvud i fönsterbrädan, det var inte min mening, men nu känner jag mig elak.




Bild hittad här.

2 kommentarer:

Miss S sa...

Ibland kan det vara skönt att bara få vara riktigt jävla arg och slå på något hårt som tusan,något som t.ex. dunka en dörr hårt som fan. orättvisor och sånt kan man ju sällan påverka men man har fasiken rätt att bara få bli skitförbannad ibland..

Förhoppningsvis hittar du något att bli glad över sen också =)

Kramis

EmilyStrange sa...

förstår att du är arg. människor som beter sig på det sätten du beskrev gör mig också jävligt förbannad. löften är till för att hållas och folk som inte behandlar sina djur på bästa sätt borde inte få ha djur. *morr