lördag 17 juli 2010

Ett litet fylle inlägg.

Ja, jag är lite full just nu, vilket i stort sett aldrig händer. Har kul ändå, men det är en skön känsla att känna sig bekymmerfri, glad och lagom snurrig i knoppen, inget annat kan sägas om det.

Det enda tråkiga är att jag oftast måste åka när det är som roligast, för sista bussen hem går kl 00,25 och det är bara på fre, lör och söndag annars får man åka med 22,55 bussen. Det är iförsig bra för man har aldrig , nästan aldrig dåliga minnen, man börjar med skoj man slutar med sko. Om man inte tar den bussen så får man vänta på 08,00 bussen, vilket kan kännas lite för länge.

Idag på min bussresa hem så var jag så kissnödig, sååååå kissnödig. Jag hann aldrig gå på toan innan jag skulle åka. för jag kände inte att jag behövde det förrrän jag reste mig upp och skulle gå till bussen. Jag lovar och svär, jag har aldrig varit så kissnödig som idag. Jag har aldrig i mitt liv längtat så efter min busshållplats. Jag räknade nedåt och det gick såååå sakta. Trettiofyra busshållplatser, trettio minuter senare var jag framme, jag vågade knappt resa mig upp, var rädd för att kissa på mig. Jag klarade mig inte hela vägen fram till huset utan satte mig där, mitt i skogen, mitt i natten med min hund vid min sida och en grävling framför mig. Åååh...People, ni anar inte i två minuter (kändes det som) upplevde jag min bästa stund... I alla fall för idag och jag som trodde att den denna dag bara skulle vara totalt värdelös, tji fick jag!

Nu skall jag borsta gaddarna och sen krama min kudde. Sov så gott!

4 kommentarer:

Miss S sa...

Du är go du!

I huvudet på Zandra sa...

Full min vän, full! Inte go ;P
p.s. Det är du med :D

EmilyStrange sa...

Haha! fylleinlägg är en klassiker! tummen upp ;)

I huvudet på Zandra sa...

Hahaha...ja jäklar, läste det igen på morgon för att försäkra mig om att jag inte skrivit något helt galet. Lite mycket kiss i historien, men överkomligt så det fick ligga kvar :D