måndag 19 juli 2010

Vart tog åskan vägen?

Det har varnats för åska i två dagar nu. Vart tog den vägen, den jäveln! Måste ju dra ut ungefär allt roligt i el väg när det åskar för det finns ingen åskledare här. Vilket gör att jag får spendera min tid på annat. Vilket oftast inte gör något, men kan inte ni, som jag, reagera så att när man inte kan göra något så VILL man verkligen göra det och inget annat. Jag vill inte bada i poolen, jag vill hellre kolla min tråkiga mail för just nu kan jag inte göra det och då vill jag det. Och alla saker jag kommer på att jag måste kolla upp, som jag kunde ha gjort tidigare, som jag kan göra senare, men nästan känner ett tvång att det måste göras nu, nu, NU!

Ett riktigt värdelöst inlägg, jag vet...men va fan! Kom på ett bättre själv då, efter att du har spenderat två dagar övervägande utan internet och två timmar utav massiv chokladintag så skall vi se hur fiffig du är då!


Kanske dags att dra ned lite på chokladen...


Bild


Godnatt alla goa!

Inga kommentarer: