torsdag 22 juli 2010

Riktigt skitgöra!

Har spenderat dagen med att göra en massa saker som inte alltid så kul att gör, men det måste göras.

Som:

  • Rensa ogräs
  • Tvätta
  • Beskära och flytta ett par växter
  • Plocka gurkor och smultron
  • Ringa en massa tråkiga samtal
  • Bada i poolen (det var i för sig väldigt kul, avslappnande och skönt)
  • Plocka skit – På denna tomt bor det vanligtvis tre hundar, men det är ofta fem hundar och dom skiter. Ett riktigt skitgöra! Äldsta hunden som för tillfället även bajsar ut delar utav min duk som hon åt upp för några dagar sen, bestämde sig för att skita precis när jag blivit klar. Jag förstår att detta kanske inte är det mest intressantaste att läsa om, men det var fruktansvärt irriterande.

På kvällen belönade jag mig en mjukglass i hamnen med en fin vän, vi bestämde oss för att börja på thaiboxning och åka till eskiltuna zoo (läs festa i en annan stad) inom snar framtid.

Nu skall jag och mitt inte så intressanta liv (för andra) avsluta denna dag med att titta på sammlare. Sov så gott.

2 kommentarer:

EmilyStrange sa...

åh det är så skönt med sådana dagar när man får tummen ur! extra gott är det också att unnna sig saker sen efteråt ;)

I huvudet på Zandra sa...

Så sant så... :)