tisdag 6 juli 2010

220

Jösses vilken fruktansvärd dag!! Kids! Everywhere! Jag är helt slut, trots att jag bara behövde underhålla en liten knodd, men ljudnivån...JÖSSES!! Nej, jag har inte tillbringat min dag på dagis, hujeda mig! Jag har varit på släktträff.

Det är två tjejer, min syster och min kusin som båda är yngre än mig, som har sammanlagt fyra barn i åldrar: 3 månader, 1år, 1½år och 2 år. Ett hav av bebisar. På det var vi också tolv vuxna, en katt och fyra hundar. Hög ljudnivå, danskar som vi är. Jobbigt, men dock trevligt.

Jag har lite svårt att landa efter ha tillbringat dagen i en stad och med så många människor, jag känner att jag har lite svårt att koncentrera mig. Energifylld och nedslagen på samma gång. Ingen logik hära.

Skall nog poppa lite popcorn...

Sov så gott!


3 kommentarer:

Miss S sa...

Lät som du kunde behöva en paus :)

Råkade radera din kommentar på bloggen men här är svaret till det du skrev: Du är välkommen hit och äta när du har tid och lust =) Jag gillar att laga mat och baka så därav kanske kärlekskänslan.. Zumba, jo jag tycker allt det är rätt kul men det är ju som med det mesta när man bara har ett visst antal variationer så kommer man förmodligen tröttna men än sålänge funkar det.. =) men jag har fixat det gratis skulle aldrig bet 599:-
Kram pårej!

EmilyStrange sa...

Hahaa! det där lät mindre kul. jag klarar inte av sådana röriga miljöer en längre stund. men hundar lät mysigt :) så du är dansk alltså. vilken stad kommer du från?

I huvudet på Zandra sa...

Miss S: Jag kommer mer än gärna! Bada? :D

Jag messar/ringer dig någon gång nästa vecka så kan vi kolla upp hur sommaren ser ut. Kramar!

Emily: Nä, för mycket människor är inte heller min grej. Jag har hellre en riktig vän än 400 bekanta :) Djur däremot i de alla slag, fast topp ett och topp två är ju katt och hund för min del och det har vi massor utav. Jag flyttade till sverige när jag var ett halvår, men jag kommer från kalundborg. Ca 25 km från roskilde.